Outsourcing IT – Twoja firma w dobrych rękach
Korzystanie z obsługi zewnętrznej coraz częściej staje się standardem w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Dzięki przekazywaniu części obowiązków wyspecjalizowanym firmom, klienci zyskują zarówno na efektywności jak i jakości swoich działań.
Nawiązując z nami współpracę, w ramach outsourcingu IT, przekazujesz naszej opiece część lub całość kompetencji związanych z działami informatycznymi. Obsługa informatyczna z e-lan.pl gwarantuje dostęp do wykwalifikowanych programistów i informatyków, bez konieczności stałego zwiększenia zatrudnienia. Takie rozwiązanie pozwala skupić się na głównych celach firmy oraz pogłębiać przewagę konkurencyjną poprzez stałą poprawę efektywności.
Mamy świadomość zróżnicowania klientów, ich potrzeb oraz wymagań. Każda firma wymaga indywidualnego podejścia. Każdorazowo podejmując się obsługi IT staramy się dokładnie poznać klienta i system jego pracy, aby nasze działania przynosiły najlepsze efekty.
Korzyści Outsourcingu:
• Obniżasz koszt funkcjonowania działów IT,
• Zyskujesz dostęp do wykwalifikowanych profesjonalistów oraz nowoczesnych technologii,
• Ograniczasz koszty związane ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji swoich pracowników,
• Otrzymujesz gwarancję bezpieczeństwa danych.
W ramcha naszej usługi oferujemy:
• Kompleksową opiekę nad działem informatycznym firmy,
• Budowę i konfigurację systemów informatycznych, aplikacji bazodanowych, serwisów WWW i B2B,
• Instalację i wdrożenie oprogramowania zewnętrznego,
• Administrację serwerami Microsoft Windows i Linux
• Czynności związane z archiwizacją danych (backup)
• Przeglądy techniczne zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego,
• Helpdesk – usługi doradcze, rozwiązywanie problemów programowych, konsulting IT.
• Budowę i konfigurację systemów informatycznych, aplikacji bazodanowych, serwisów WWW i B2B,
• Instalację i wdrożenie oprogramowania zewnętrznego,
• Administrację serwerami Microsoft Windows i Linux
• Czynności związane z archiwizacją danych (backup)
• Przeglądy techniczne zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego,
• Helpdesk – usługi doradcze, rozwiązywanie problemów programowych, konsulting IT.
W ramach obsługi informatycznej współpracujemy zarówno z koncernami międzynarodowymi jak i firmami z sektora mikro i MSP. Znając specyfikę i zróżnicowanie klientów każdą ofertę współpracy przygotowujemy indywidualnie. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą prosimy o kontakt, a dobierzemy zakres i cenę usługi do potrzeb Twojej firmy.
e-lan s.c. Rafał Szklarczyk, Anna Szklarczyk, ul. Piłsudskiego 42/1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie