SmartBDO

System SmartBDO

ikonka urządzenia mobilne

Czym jest?

SmartBDO jest aplikacją internetową SAAS do obsługi państwowej bazy danych odpadów BDO.

Obecnie uruchomiliśmy dedykowaną stronę internetową dla nowej wersji aplikacji.

Przejć na stronę programu SmartBDO 3.

W jakim celu powstał system SmartBDO?

Zgodnie z art. 67 pkt. 1a) ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. pośrednik w obrocie odpadami zobligowany jest:
do ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów niebezpiecznych, którą to prowadzi za pomocą kart przekazania odpadów.

Prowadzenie ewidencji w systemie powszechnego użytku jest nieintuicyjne, a także pracochłonne i czasochłonne.  Wymaga zaangażowania wielu osób i wypełniania dużej ilości formularzy.

Zyskaj do
95%
redukcji czasu*

* wg opinii użytkowników systemu

Proces odbioru odpadów
z systemem SmartBDO

ikonka krok 1

Krok 1

Brak konieczności angażowania klienta, wszystkie czynności wykonuje kierowca w sposób zautomatyzowany

ikonka krok 2

Krok 2

Właściwy transport odpadów

ikonka krok 3

Krok 3

Zrealizowane przejęcie, czyli przejęcie odpadów przez zakład utylizacji

ikonka krok 4

Krok 4

Potwierdzony transport - możliwość grupowego potwierdzania transportu

Porównanie procesu ewidencji odbioru odpadów

bez systemu SmartBDO / z systemem SmartBDO

Wady ręcznego wystawiania KPO:

  • Konieczność ręcznego, kilkukrotnego wypełniania obszernych formularzy od zera
  • Konieczność angażowania się klienta w cały proces
  • Brak dedykowanej bazy Klientów
  • Brak możliwości realizowania zestawień (ograniczone możliwości raportowania)

Zalety zastosowania systemu:

  • Autouzupełnianie treści karty (dane są powielane przy wystawianiu podobnych kart KPO)
  • Wykorzystanie oficjalnego API udostępnionego przez administrację rządową
  • Odciążenie klientów od obowiązku rozpoczynania procesu rejestracji KPO, całość formalności załatwia osoba odbierająca odpady
  • Baza klientów w formie stałego katalogu
  • Dostęp do wygenerowanej karty bezpośrednio z poziomu aplikacji
  • Możliwość tworzenia raportów
  • Możliwość grupowego potwierdzania transportu dla wszystkich Klientów z danego dnia

Opinie klientów

Firma e-lan s.c. sumiennie wywiązywała się z obowiązków

Współpracę z firmą e-lan s.c. [...] rozpoczęliśmy w związku z powszechnym obowiązkiem ewidencji odpadów w przedsiębiorstwach.

Z całym przekonaniem rekomenduję firmę e-lan s.c. jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

czytaj dalej

Firma e-lan s.c. dała się poznać jako firma rzetelna biznesowo

Rozwiązanie od początku było bardzo przemyślane i w sposób znaczący poprawiło efektywność naszej pracy jak również proces komunikacji z naszymi bezpośrednimi Klientami.

Na podstawie naszych doświadczeń możemy polecić spółkę e-lan s.c. jako solidnego i sprawdzonego partnera biznesowego.

czytaj dalej

Niniejsza strona internetowa może używać technologii cookie głównie w celach zapewnienia prawidłowego działania, ale także m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Akceptacja przyjmowania plików cookie może zostać odwołana za pomocą ustawień przeglądarki. Możliwe jest również sprawdzenie obecności i przeglądanie zawartości plików cookie.