SmartBDO

System SmartBDO

ikonka urządzenia mobilne

Czym jest?

SmartBDO jest aplikacją internetową, której nadrzędnym celem jest uproszczenie procesu wystawiania, dostarczania i ewidencji Kart Przekazania Odpadów. W rozwiązaniu wykorzystano możliwość użycia urządzeń mobilnych (tablet, telefon) lub komputerów biurowych.

W jakim celu powstał system SmartBDO?

Zgodnie z art. 67 pkt. 1a) ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. pośrednik w obrocie odpadami zobligowany jest:
do ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów niebezpiecznych, którą to prowadzi za pomocą kart przekazania odpadów.

Prowadzenie ewidencji w systemie powszechnego użytku jest nieintuicyjne, a także pracochłonne i czasochłonne.  Wymaga zaangażowania wielu osób i wypełniania dużej ilości formularzy.

Zyskaj do
95%
redukcji czasu*

* wg opinii użytkowników systemu

Proces odbioru odpadów
z systemem SmartBDO

ikonka krok 1

Krok 1

Brak konieczności angażowania klienta, wszystkie czynności wykonuje kierowca w sposób zautomatyzowany

ikonka krok 2

Krok 2

Właściwy transport odpadów

ikonka krok 3

Krok 3

Zrealizowane przejęcie, czyli przejęcie odpadów przez zakład utylizacji

ikonka krok 4

Krok 4

Potwierdzony transport - możliwość grupowego potwierdzania transportu

Porównanie procesu ewidencji odbioru odpadów

bez systemu SmartBDO / z systemem SmartBDO

Wady ręcznego wystawiania KPO:

  • Konieczność ręcznego, kilkukrotnego wypełniania obszernych formularzy od zera
  • Konieczność angażowania się klienta w cały proces
  • Brak dedykowanej bazy Klientów
  • Brak możliwości realizowania zestawień (ograniczone możliwości raportowania)

Zalety zastosowania systemu:

  • Autouzupełnianie treści karty (dane są powielane przy wystawianiu podobnych kart KPO)
  • Wykorzystanie oficjalnego API udostępnionego przez administrację rządową
  • Odciążenie klientów od obowiązku rozpoczynania procesu rejestracji KPO, całość formalności załatwia osoba odbierająca odpady
  • Baza klientów w formie stałego katalogu
  • Dostęp do wygenerowanej karty bezpośrednio z poziomu aplikacji
  • Możliwość tworzenia raportów
  • Możliwość grupowego potwierdzania transportu dla wszystkich Klientów z danego dnia

Opinie klientów

Firma e-lan s.c. sumiennie wywiązywała się z obowiązków

Współpracę z firmą e-lan s.c. [...] rozpoczęliśmy w związku z powszechnym obowiązkiem ewidencji odpadów w przedsiębiorstwach.

Z całym przekonaniem rekomenduję firmę e-lan s.c. jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

czytaj dalej

Firma e-lan s.c. dała się poznać jako firma rzetelna biznesowo

Rozwiązanie od początku było bardzo przemyślane i w sposób znaczący poprawiło efektywność naszej pracy jak również proces komunikacji z naszymi bezpośrednimi Klientami.

Na podstawie naszych doświadczeń możemy polecić spółkę e-lan s.c. jako solidnego i sprawdzonego partnera biznesowego.

czytaj dalej

Jeśli jesteś zainteresowany systemem SmartBDO prosimy o kontakt:

Niniejsza strona internetowa może używać technologii cookie głównie w celach zapewnienia prawidłowego działania, ale także m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Akceptacja przyjmowania plików cookie może zostać odwołana za pomocą ustawień przeglądarki. Możliwe jest również sprawdzenie obecności i przeglądanie zawartości plików cookie.